loading...
باشگاه امام علی(ع)
سن سی محسن سعید کافی بازدید : 0 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

دلائل لزوم وجود برنامه تغذیه برای ورزشکاران
انجام موفقیت آمیز ورزش ترکیبی از وراثت مطلوب، تمایل به ورزش، تمرینات مناسب و تغذیه مناسب است و در این میان اهمیت تغذیه در موفقیت های تمرینات ورزشی و مسابقات ده ها سال قبل مشخص شده است.
تغذیه صحیح یک نیاز اساسی در ورزشکار است و باید برای هریک از مراحل ورزش، باتوجه به مشخصات فردی ورزشکار، نوع و شدت فعالیت های ورزشی، میزان آمادگی جسمانی فرد و حتی شرایط محیطی که فعالیت ورزشی در آن انجام می شود. برنامه خاص تغذیه ای طراحی نمود.

سن سی محسن سعید کافی بازدید : 0 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

● فیزیولوژی عضلات
عضلات دستگاهی هستند که مواد غذایی را از صورت شیمیایی به صورت انرژی مکانیکی یا کار تبدیل می کنند. می دانیم که حرکات بدن از انقباض عضلات حاصل می شود بدین معنی که عضلات مخطط که به استخوانهای بدن متصلند با اراده فرد منقبض می شوند و حرکت جابجایی را در بدن میسر می کنند.

سن سی محسن سعید کافی بازدید : 5 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

میگرن چیست؟

یکی از علل سردرد است. بیشتر کسانی که به میگرن دچار هستند، دچار حمله‌های پی در پی سردرد برای مدت چندین سال می‌باشند. سر درد میگرن بیشتر به گونه تپش‌دار (ضربان دار) بوده اغلب با تهوع و اختلالات بینایی همراه است. گر چه بیشتر موارد میگرن می‌تواند شدید باشد ولی گاه سردرد میگرن خفیف است. گاهی هم در نواحی گردن این درد تشدید که با تکان دادن سر درد بیشتر میشود.دردهای میگرنی برای کسانی که ابتدا میگرن میگیرند همراه با تهوع هست اما در مراحل بعدی که سردرد تکرار شود افراد کمتر تهوع میگیرند.میگرن معمولا در ابتدای صبح و یا قبل از ان شروع میشودمیگرن از دردهای پیچیده ایست که علم پزشکی همچنان تمام ابعاد آن را کشف نکرده است. با این حال، برخی علائم و نشانه ها به شما کمک می کند که بفهمید به یک سردرد معمولی دچار هستید یا میگرن.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری